post

Schadeverleden controleren

Ben je van plan om een tweedehandse auto aan te schaffen? Dan is het natuurlijk verstandig om op de hoogte te zijn van het autoverleden of de auto historie. Naast de historie is het ook belangrijk om te weten hoeveel eigenaren de auto heeft gehad, als de auto goed onderhouden is en als de auto schade heeft ondervonden. Een krasje aan de auto is niet zo een probleem, maar het is wel belangrijk om te weten als de auto betrokken was bij een grote ongeluk. Dit kan namelijk gevolgen hebben voor de veiligheid en de waarde van de auto. Om deze reden is het verstandig om de schadeverleden van de auto te laten controleren, dit kan je makkelijk via Kentekencheckgratis.nl doen. Maar hoe kom je achter zulk informatie en waarom is het zo belangrijk?

Autoverleden opvragen

Je kunt het schade verleden van een auto makkelijk opvragen middels het kentekennummer van de auto. Je gaat naar de website Kentekencheckgratis.nl, je vult daarna het kentekennummer in en vervolgens geef je aan dat je het schadeverleden van de auto wilt weten. Zo zie je dan alle informatie over het verleden van de auto.

Waarom schadeverleden opvragen?

Wanneer je een tweedehandse wilt aanschaffen is het altijd handig om het verleden van de auto op te vragen. Door het aanvragen van het schadeverleden krijg je inzichten in de kilometerstand, de eigenarenhistorie, de waarde van de auto, hoe goed de auto is onderhouden en vervaldatum van de APK-keuring. Middels een kentekencheck kun je dus het schadeverleden van de auto laten controleren, door dit te doen voorkom je ook een miskoop.

post

Meer over luchtfiltering

Voor mensen en dieren is goede luchtfiltering heel belangrijk. Door de schone lucht wordt er gezorgd voor een goede gezondheid en dit kan gezondheidsklachten voorkomen en verminderen. Daarbij zou je kunnen denken aan een allergie. Maar schone lucht is ook essentieel voor kritische omgevingen zoals laboratoria, operatiekamers, e.d. Het is daarom van belang dat er alles aan wordt gedaan zodat de lucht schoon is. Lucht kan daarom het beste gefilterd worden en gelukkig ben je daarvoor bij ons aan het juiste adres. Wij kunnen je daarin goed advies geven en de beste producten aanbieden. Als je er vragen over hebt dan horen wij dat graag van je zodat wij je van dienst kunnen zijn. Iedere dag weer zijn wij veel klanten van dienst en zij ervaren direct de voordelen van onze luchtfiltering.

Luchtfiltering, heb je vragen?

Steeds meer mensen merken wat luchtfiltering met je kan doen. Een schone werkomgeving is dan ook van belang. Ook worden er vaak eisen gesteld aan gezonde lucht en daarom zijn wij er. Wij zorgen er voor dat je daar je voordeel mee kunt doen en ook aan de eisen kunt voldoen. Als je er meer over wilt weten kun je contact met ons opnemen en dan nemen wij graag de tijd voor je om de vragen te beantwoorden. Wij willen namelijk alleen maar schone lucht voor jou en andere werknemers. Neem daarom de tijd om op je gemak alles na te kijken wat wij je kunnen bieden zodat je dan je keuzes kunt maken.

post

‘Moet ik geen boekhouder zijn om mijn administratie goed te doen?’ Niet met Yoursminc

Iedereen met een eigen onderneming vraagt het zicht wel eens af, ‘kan ik mijn administratie niet makkelijker indelen?’ Het korte antwoord op die vraag is ja, dat kan. Om je wat meer informatie te geven over hoe je dat doet, lees je hier alles over het Yoursminc boekhoudprogramma. Zo bespaar jij straks ook tijd en geld op het bijhouden van je administratie.

‘Mijn administratie is erg ingewikkeld, lukt dat wel met dit programma?’

Een klein bedrijf heeft voor de administratie vooral van doen met facturen, uitgaven en memoriaalboekingen. Hoe groter je onderneming wordt, des te groter wordt ook de papierwinkel voor je administratie. Gelukkig is het programma van Yoursminc zo uitgebreid dat je er ook offertes, bankafschriften, producten en abonnementen en zelfs een koppeling naar je webshop in kunt maken. Ook voor bedrijven met een grotere, meer complexe administratie is het programma uitstekend geschikt. En wanneer je iets teveel aan je hoofd hebt en bang bent dat je een fout hebt gemaakt, staat er een uitstekende support afdeling klaar om je te helpen bij het invullen van jouw administratie in het Yoursminc boekhoudprogramma.
Automatiseer terugkerende processen

De administratie bijwerken wordt misschien nooit je grootste hobby, maar met het slimme programma van Yoursminc is het bijwerken van je boekhouding wel een stuk makkelijker geworden. Automatiseer terugkerende processen zoveel mogelijk en je merkt dat je zeeën aan tijd over houdt. En die besteed je liever aan leukere dingen toch?

post

Boekhouder nabij Arnhem, lees meer

Boekhouder nabij Arnhem, als je hiernaar op zoek bent, kijk dan eens op de website, dhenh.nl. Omdat het administratiekantoor, waar ik jaren mee heb gewerkt, ermee stopte. Was het eventjes paniek voor mij om op zoek te gaan naar iemand waar ik al mijn bedrijfsgegevens aan kon toe vertrouwen. Daarom ben ik eens op het internet gaan kijken om op zoek te gaan naar een adres die mij net zo goed van dienst kan zijn dan dat ik ben gewend.

Boekhouder nabij Arnhem

Boekhouder nabij Arnhem, beter dan verwacht

Toen ik de website vond van Den Hartog & Hoogveld kreeg ik al snel een goede indruk. Wat ook erg prettig was, is dat ik al snel een afspraak met hun kon maken om het een en ander door te spreken. Wat mij al snel opviel is dat zij werken volgens de nieuwste technieken. Dit ben ik helemaal niet gewend maar het zag er een stuk overzichtelijker uit dan wat ik was gewend.

Administratie

Bekijk de website en oordeel zelf

Nu werk ik een aantal maanden met het systeem van dit bedrijf. Om eerlijk te zeggen ben ik ergens wel blij dat mijn ouder boekhouder ermee stopte. Want zij werken snel en efficiënt. Wanneer ik toch even een vraag heb dan staan de mensen van DH&H mij snel te woord. Daarom ben ik op het idee gekomen om dit adres als aanrader te delen met de lezer van dit blog. Ben je nieuwsgierig geworden? Neem dan zelf maar eens een kijkje op de website om te zien wat ik bedoel. Hier vind je alle informatie over de diensten die zij aanbieden. Ik ben erg blij dat ik dit adres heb gevonden en ik hoop nog vele jaren gebruik te kunnen maken van de diensten van dit kantoor.

post

WA verzeker of aansprakelijkheidsverzekering?

Naast een aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten kan je bij aansprakelijkheidsverzekering.com ook een wettelijke aansprakelijksheidsverzekering (WA-verzekering) afsluiten. Deze verzekering houdt in dat je gedekt bent bij het veroorzaken van een aanrijding. Indien jij in het bezit bent van een auto, is het verplicht om een WA-verzekering af te sluiten. Doe jij dat niet, mag je niet op straat en de kans is groot dat jij een hoge boete zal moeten betalen.

Verschil WA verzekering en aansprakelijkheidsverzekering

Een aantal mensen kennen het verschil niet tussen een WA verzekering en een aansprakelijkheidsverzekering waardoor ze dan een verkeerde verzekering afsluiten. Om dit te voorkomen hebben wij 3 belangrijke verschillen tussen een WA –en aansprakelijkheidsverzekering opgesomt, namelijk:

1. Indien er met opzet schade wordt verricht bij iemand, zal de schade van de benadeelde gedekt worden door de WA verzekering. Dit wordt bij de aansprakelijkheidsverzekering niet gedaan.

2. Een WA verzekering is wettelijk verplicht, maar een aansprakelijkheidsverzekering niet.

3. Een aansprakelijkheidsverzekering sluit je af tegen een lager bedragen dan die van de WA verzekering. Het bedrag is hoger, omdat het afhankelijk is van meerdere factoren.

Hoe zit het

Ben jij in het bezit van een auto of een motorvoertuig? Dan ben jij genoodzaakt om een WA verzekering af te sluiten. Indien jij dat niet doet, zullen er maatregelen getroffen worden. Ga dan snel op aansprakelijkheidsverzekering.com en sluit meteen een WA verzekering af. Dit proces duurt niet lang en het is heel eenvoudig.

post

Waarom zou je investeren in Bitcoins?

Het is verstandig om bitcoins te kopen, wanneer je verwacht dat de koers gaat stijgen. De koers van de bitcoin zal doorgaans stijgen bij positief nieuws. Daarnaast zorgt aandacht in de media er ook voor dat de koers van de bitcoin stijgt. De hype zet beleggers immers aan om meer bitcoins te kopen waardoor de prijs weer verder stijgt. Het is in dat geval dus slim om te beleggen in bitcoins.

Hieronder zie je een voorbeeld van een nieuwsbericht dat bijdraagt aan de koersstijging van de bitcoin. Door het bericht te lezen kan je beredeneren of het een goed moment is om de bitcoin te kopen. Dit is hier beneden het geval: doordat bitcoins nu verhandelbaar zijn als futures, kunnen ook grotere financiële instanties profiteren van de digitale munt. Na het lezen van een positief bericht is het dus verstandig om te kopen.

Is Bitvavo veilig en betrouwbaar?

Bitvavo biedt een enorm gebruiksgemak. Normaal gesproken is er een aparte wallet vereist voor iedere cryptovaluta. Bitvavo beheert deze voor je en slaat deze op in offline portemonnees. Deze zijn afgesloten van het internet en daardoor niet te hacken. Alleen de belangrijkste personen binnen het bedrijf hebben toegang tot  deze offline opslaglocatie. Dit is een veilige en bekende beveiligingsmethode die bij elke handelsbeurs wordt toegepast, maar je moet wel beseffen dat je niet zelf de uiteindelijke controle hebt over de gekochte cryptovaluta. De sleutels zijn in handen van Bitvavo. Het is te beschouwen als een crypto bank waar je de beveiliging in feite uitbesteedt aan een derde partij. Bitvavo doet dit voor haar rekeninghouders volgens de normen goed en gedegen.

Bitvavo heeft ook de rekeningen voorzien van belangrijke veiligheidsmaatregelen die de gebruiker zelf moet instellen zoals twee-factor authenticatie. Je bent zelf verantwoordelijk dat je twee-factor authenticatie inschakelt en dat je een uniek wachtwoord gebruikt voor je rekening. Neem zelf ook verantwoordelijkheid voor de veiligheid van je rekening.

Arbeidsongeval

Je kunt iedere dag zomaar te maken krijgen met een ongeval. Helaas zit een ongeluk in een klein hoekje en moet je daar dan ook altijd op bedacht zijn. Maar heb je wel eens van een arbeidsongeval gehoord? Ook daar kun je mee te maken krijgen en dan gaat het over een ongeval wat zich voor heeft gedaan op de werkvloer. Het kan zijn dat een werknemer op de vloer is uitgegleden, van een trap is gevallen of onder een machine terecht is gekomen. Het zijn allemaal heel vervelende situaties, maar het kan wel gebeuren. Waar mensen werken kunnen ongelukken gebeuren. Er dienen daarom ook goede regels te zijn voor werknemers en voor werkgevers. Als een werkgever te maken krijgt met iemand die door een arbeidsongeval niet meer kan werken, kan hem dat veel geld kosten. Een werknemer kan er mee te maken hebben dat hij bepaalde werkzaamheden niet meer uit kan voeren. Hoe dan ook, voor alle partijen erg vervelend en daarom moeten er duidelijke wetten en regels zijn opgesteld binnen ieder bedrijf.

Arbeidsongeval, wat nu?

Als er sprake is van een arbeidsongeval, dan kan er schade worden vergoed. Een werknemer kan schade verhalen op een werkgever. Hoe dat in zijn werk gaat, hangt er echt vanaf van wat er gaande is en of dat het de schuld is van de gereedschappen op het werk of dat iemand zelf niet veilig bezig is geweest. Het zal daarom altijd onderzocht worden en dan kun jij vervolgens kijken wat de stappen zijn die dan genomen worden. Je hebt in ieder geval met de verzekeringen contact en moet daarbij ook eerlijk je verhaal doen. Soms gaat het verder en is er een advocaat nodig om jou bij te staan in de zaak.

 

 

post

Advocaten in Tiel denken met je mee

Advocaten in Tiel van fifthadvocatuur.nl zijn gespecialiseerd in het handelsrecht. Omdat ik door dit bedrijf erg goed ben geholpen. Ben ik op het idee gekomen om mijn bericht achter te laten op dit blog. Als je je zaken echt goed op orde wilt hebben, dan is het raadzaam om bepaalde stukken eens goed te laten doornemen voor de Advocaten in Tiel. Denk hierbij aan het keurmerk dat je aan je product moet toevoegen. Of je komt in een conflict met de concurrent. Wat ook een reden is, als ondernemer krijg je nu eenmaal te maken met de wet en de regels die hier binnen gelden. Het is dan prettig als iemand je de inhoud en betekenis goed uitlegt aan de hand van jouw persoonlijke situatie.

Advocaten in Tiel

Advocaten in Tiel met een uitstekende communicatie

De Advocaten in Tiel die werkzaam zijn bij dit bedrijf, werken met een uitstekende communicatie. Dit is erg belangrijk en ook wanneer je even snel een vraag ergens over hebt. Zelf heb ik een hoop geleerd van de gesprekken die ik met de advocaat had die mij erg goed heeft geholpen. Nu ben ik goed voorbereid op eventuele vragen die ik kan verwachten van bepaalde instanties. 

Kortom, het is te allen tijde raadzaam om eens met een advocaat in gesprek te gaan wanneer je in de handel zit bijvoorbeeld. Hierdoor voorkom je namelijk dat je achteraf voor een verrassing komt te staan die financiële gevolgen met zich meebrengt. Of bijvoorbeeld een zeer slechte reclame. Hierdoor kun jij je met een zelfverzekerd gevoel weer verder richten op het ondernemen. Neem daarom zelf maar eens een kijkje op de website. Je zal zien dat je hier aan het juiste adres bent voor de juiste hulp. Wanneer ik in de toekomst in een conflict raak of er komt een nieuw product door ons op de markt. Dan zal ik beslist weer een beroep doen op dit bedrijf.

juridisch

post

Goede facturatie software

Iedereen die te maken heeft met financiële zaken, weet als geen ander dat facturatie software een zeer belangrijk onderdeel is. Zelf verzorg ik al jaren de administratie van ons bedrijf en daar was ik altijd best wel een tijdje mee bezig. Tot ik de tip kreeg om eens op de website van pPlease te kijken. Dit bedrijf heeft verschillende mogelijkheden om een softwareprogramma te kopen. Omdat ik voorheen altijd druk was met nota’s te versturen en merendeel druk was met de juiste rekening naar de juiste klanten te sturen, leek mij een programma die dit allemaal verzorgd een geweldige oplossing. facturatie software

Een top bedrijf

Facturatie software van pPlease is betrouwbare software tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Vanaf het moment dat ik dit bedrijf om hulp had gevraagd, hou ik bijna tijd over. Tijd om andere zaken op te pakken heb ik nu meer dan genoeg. Een voordeel is namelijk dat vanaf het moment dat ik bij pPlease om een applicatie voor de administratie had gevraagd is alles een stuk beter geworden. Het maken van fouten zijn 0% en dat is al een heel verschil met de vorige werkwijze. Ook is het mogelijk om altijd en overal toegang te krijgen in de administratie en kan je bij de helpdesk om hulp vragen.

post

Mijn ervaring met factoring

Het is natuurlijk best lastig om jouw geldzaken op orde te hebben als veel klanten veel te laat betalen, helaas komt dat nog al vaak voor. Daarom heb ik gekozen voor factoring. Via een goede vriend van mij hoorde ik daarover, hij had zich daar bij aangesloten en het beviel hem heel goed. Het bedrijf waar hij bij zat heet Finqle. Omdat ik zelf ook wel erg benieuwd was naar wat zij eigenlijk doen, heb ik een afspraak gemaakt. In de gesprek gaan zij mij uitleggen wat het nou precies is wat zij doen. Ook gaan wij samen kijken of ik ervoor in aanmerking kom. Een week later zat ik in mij auto op weg naar het bedrijf voor het gesprek. Toen ik daar aankwam werd ik heel hartelijk ontvangen.

factoring

Een aanrader

De medewerkers van Finqle legde mij uit wat factoring nou eigenlijk in hield. Elke factuur die ik hen zou sturen zullen zij naar de klant sturen. In plaatst van dat ik moet wachten op het geld van de klant, krijg ik binnen 24 uur het geld van hen. Zij regelen dan zelf dat zij het geld weer ontvangen van de klant. Het zou mij dus niet alleen maar tijd schelen maar het zorgde ook dat ik financieel stabiel ben.De mensen waarmee ik een gesprek had waren echt heel vriendelijk en zij legde alles echt heel duidelijk uit. Op het eind van het gesprek lieten zij mij weten dat ik er in aanmerking voor kwam. Sinds dien heb nooit meer last van klanten die niet op tijd betalen.

factoring