Ik was op zoek naar een administratiekantoor Amsterdam

Bij bevriende ondernemers leek het altijd allemaal maar zo goed te gaan, leken ze hun administratie zo goed op orde te hebben, terwijl het voor mij altijd een strijd was. Voor iemand bij wie het financieel inzicht niet van nature komt, is het erg moeilijk om het overzicht te bewaren en beslissingen te maken op basis van een totaalbeeld. In plaats van het geheel zag ik het altijd in hokjes en had ik dus geen daadwerkelijk besef van hoe mijn bedrijf ervoor stond. Bovendien had ik altijd moeite de uitbetalingen aan de werknemers te doen, en vooral dat allemaal op tijd te doen overigens. De loonadministratie was een maandelijks terugkerend iets wat me maar niet goed lukte, en uberhaupt zag ik tegen bijvoorbeeld de belastingaangifte en andere aangiften altijd ontzettend op. Een van mijn vrienden zei me dat ik gewoon op zoek moest naar een administratiekantoor Amsterdam, eentje die ook op bezoek konden komen of bij wie ikzelf op kantoor kon langsgaan, een informeel bedrijf dat snapt waar ‘m de crux zit. Toen ben ik doelbewust op zoek gegaan naar een administratiekantoor Amsterdam en vond ik Wimax, een kantoor dat ook nog eens heel dicht bij dat van mij gevestigd is. Ik heb ze alles uitgelegd en verteld waar de problemen zitten en samen zijn we gaan inventariseren welke diensten ik goed zou kunnen gebruiken. De eerste maand dat ik met ze samenwerkte merkte ik het verschil al en zeker ook hoeveel ze bijdroegen aan een gestructureerde onderneming.